lørdag 6. juni 2015

Juni oppdatering

Har hatt en flott tur hjem de 2 siste ukene i mai. Fikk med meg 17. Mai og Sokndalsdager. Fikk kjølt ned kroppen, da temperaturen stort sett lå under 10 grader. Har fått padlet, syklet og gått flere turer i heiene i Sokndal. Heiaturene er noe av det jeg nok savner mest i Brunei. ( Bortsett fra familie og venner, selvfølgelig )

Klar for ny økt i Brunei etter en litt dårlig start når jeg kom ned:
1. Flyet forsinket
2. Flatt batteri på bilen som var parkert på flyplassen.
3. Flatt batteri på portåpner til porten i leilighetsbygget.
4. Ikke strøm i leiligheten, da jeg ikke hadde fylt på nok på måleren. (Forhåndsbetaling)

Etter litt stress første kvelden er jeg nå vel installert, og som alltid mange oppgaver og "full rulle" på jobb.

Siste måned alene. Ser veldig frem til å få Heidi ned fra Juli :-)



- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar