lørdag 8. november 2014

Livstegn fra Brunei


Lenge siden siste blog-innlegg fra Brunei.

Er begynt å komme inn i en slagst rytme i min nye tilværelse her nede, men blogging er tydeligvis ikke en del av denne rytmen. Det henger kanskje sammen med lange jobbdager med en del PC-jobbing. Ikke så fristende å sette seg foran PC når man kommer hjem, i hvert fall ikke for annet enn å streame NRK nyhetene eller et annet NRK program.

En del av helgerytmen er få med seg fredagsprogrammene på lørdagen og lørdagsprogrammene på søndagen, siden det blir sen natt for meg før Skavlan starter. (+ 7 timer nå etter at klokka er vintertid hjemme)

 
Jobbmessig begynner jeg nå å komme godt inn i prosjektet og har blitt godt kjent med mine nye kolleger. Veldig givende, travelt og lærerikt å jobbe her nede. Har ikke hatt en kjedelig dag til nå….. Hadde kanskje ikke forventet det skulle være såpass travelt. Er stort sett på jobb 12 timer daglig og innimellom litt i helgene.
 

Prøver å få til en treningsøkt 3-4 ganger i uka. Dette kan være sykling, ute eller inne på rulle.  Det kan være styrketrening på treningstudio som jeg er medlem i. Her er det også svømmebasseng, restauranter, tennis, golf, seiling og andre aktiviteteter.
 

Etter en tur hjem i slutten av september, der Heidi og Kristiane ble med tilbake til Brunei for høstferie har jeg nå en økt på 8-9 uker før jeg reiser hjem til jul.

 

Nedenfor bildekavalkade: Bilder sier som kjent mer enn tusen ordJ
 
Fint å ha jentene i Brune:


Feiring av 500.000 skadefrie timer i fabrikasjon:



 
 
Teambuilding middag. Sushi med Morten Djupvik:

Helgetur til Kota Kinabalu. 30 minutters flytur fra Brunei. Fantastiske forhold for snorkling. Koraller og masse fisk. Fik t.o.m. filmet en skilpadde.









 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar