onsdag 20. august 2014

I full gang i Brunei

Er nå inne i min andre uke i Brunei.
Har blitt tatt godt imot her nede og ser fortsatt lyst på å jobbe her.
Det er veldig mye nytt å forholde seg til med nye navn, nye system, nytt prosjekt, ny kultur, ny bil med ratt på feil side osv osv. Men begynner å bli vende meg til livet i Asia.

Er kommet inn i leilighet og trives veldig bra i den. Leiligheten er bare et par år gml og har høy standard. God plass og rolige omgivelser. Har fylt opp fryser og kjøleskap med mat og godsaker slik at jeg slipper å gå ut til hvert måltid, selv om det prismessig ikke er mye å spare på å lage mat selv. Et måltid her nede ligger på mellom 25 og 50 kroner :-) Bensinprisen er enda hyggeligere og ligger på et par kroner pr liter.
Maten på de mange restaurantene er veldig god. Menyene er lik en bok med mange valg, ofte et kapittel for indisk, et for thai og malaisisk mat.








Forrige helg kjørte jeg en tur til hovedstaden Bandar Beri Segawan. Fikk sett litt, men må nok tilbake og utforske mer.

Holder på å melde meg inn i en country club med treningstudio og mulighet for diverse aktiviteter som golf, kajakk, tennis osv. Ser frem til å komme litt mer i fysisk aktivitet. Det blir liksom ikke de store turene på kveldene når det er mørkt og 30 grader.



- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Jalan Pandan Lapan,Belait,Brunei

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar