tirsdag 8. juli 2014

Tredje transport-etappe

Tredje transport-etappe:
-Etappe: Ånge (10 mil fra Sundsvall) - Degernas (4-5 mil nord for Luleå
-Km: 1732 (totalt)
-Vær: 27 grader, sol/stille


Startet tidlig idag ( 05:30) og har kjørt drøye 70 mil.
Har sørget for hviletid underveis og stoppet i Ørnskoldsvik der firmaet Fjallraven er grunnlagt og produserer sine klær.
Eneste bakeri jeg kunne lokalisere var stengt pga av ferie.... :-(

Hadde også en stopp utenfor Umeå hvor jeg var innom en butikk med campingutstyr.

På ettermiddagen ble det så varmt at jeg fulgte badeplass skilt og tok et bad i Østersjøen. (Årets første faktisk)

Snaue 70 mil igjen til Hammerfest, så jeg nærmer meg og kan ta det litt mer rolig de neste to dagene. Imorgen passerer jeg polarsirkelen etter en halvtimes kjøring.




- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Degernäs,Degernäs,Sverige

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar