onsdag 9. juli 2014

Mygg

Først må jeg benytte anledningen å gratulere min kjære Heidi med bursdagen idag. Gleder meg til å få henne med på turen fra torsdag!

Har hørt at det er mye mygg nordover og kjenner at jeg har fått masse stikk allerede. Forstod ikke helt hvordan siden jeg stort sett har sittet i bilen og kjørt. Oppdaget i går kveld at det var mygg inne i bilen 😳 og fant ut at de lurer seg inn i en ventil og også forserer myggnettet når jeg lufter. De er så oppsatt på blod at det tar ikke lange tiden før de er rundt deg når de er inne i bilen. Etter å ha tapet ventilen myrdet jeg 7-8 av disse skapningene. En av dem satte spor etter seg med minst en halvliter friskt blod innabords.

Inatt sov jeg med lukene lukket og ventil som slapp inn mygg stengt. Hvis noen er bekymret for lufting så får jeg nok luft fra andre ventiler.

Eksemplaret nedenfor (en av de små utgavene) har sett sine beste dager.





- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar