tirsdag 16. juli 2013

Ny reise, nye blogginnlegg

Bobilen er pakket og vi (Heidi, Kristiane og jeg) har hatt en flott helg i Sarons Dal. Det har vært en helg med åndelig påfyll, sosialt samvær og inspirasjon for misjon hjemme og ute.
Vi er nå klar for 4 uker på hjul i Sør-Europa og ser frem til å teste ut bobilen vi anskaffet ifjor høst.
Heidi og jeg reiser alene, men blir sammen med Kristiane og mine svigerforeldre 1 uke utenfor Nice på den franske riviera. De kommer ned til Nice med fly og vi har booket camping for oss og hotell like ved til svigers.

Skal prøve å poste litt innlegg underveis, men kan ikke love like fyldige reportasjer som tidligere, da jeg må kjøre endel og ta meg av min kone innimellom :-)

Følg med - følg med!



- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Saronsdalvegen,Kvinesdal,Norge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar